Saturday, February 6, 2010

kunci dimana kunci


Kelas dah habes dah....yahooo....Boleh balik....Aku terfikirkan nak makan ape tengah hari nie...Tengah dok pikir2 tu, aku pon sampailah kat tempat motor ku....Ku jolokkan anak kunci ku ditepi tempat duduk ku, utk ambil helmet...lalu aku tutup semula kerusi motor ku...Helmet ku pakai dikepala dan terus duduk bersedia utk mmbawa moto...
Aku pon dgn penuh gaya, ingin start engin moto...tgk2 kunci motor aku xde...aku tertnya sendirian...
"Mana plak kunci ni ekh?"...
pastu, baru lah aku teringt, kunci aku still kat tepi motor...ahahah..
tu pon leh lupa...kih3

0 comments:

Saturday, February 6, 2010

kunci dimana kunci



Kelas dah habes dah....yahooo....Boleh balik....Aku terfikirkan nak makan ape tengah hari nie...Tengah dok pikir2 tu, aku pon sampailah kat tempat motor ku....Ku jolokkan anak kunci ku ditepi tempat duduk ku, utk ambil helmet...lalu aku tutup semula kerusi motor ku...Helmet ku pakai dikepala dan terus duduk bersedia utk mmbawa moto...
Aku pon dgn penuh gaya, ingin start engin moto...tgk2 kunci motor aku xde...aku tertnya sendirian...
"Mana plak kunci ni ekh?"...
pastu, baru lah aku teringt, kunci aku still kat tepi motor...ahahah..
tu pon leh lupa...kih3

0 comments on "kunci dimana kunci"