Wednesday, April 28, 2010

ulang tahun aku 21

Hari nie 28 April 2010, genaplah sudah aku 21 tahun..huhuuh...x sangka kan...umur yang orang nanti2kan...bak kate org, time nie lah kita akan dapat kunci..kunci ape? haaaa....itu yg kt x thu...hiihih.....
11.53 malam tadi, dia iaitu insan yg kini mndapat tempat dihatiku call....huhuuh.....nak jadi  org pertama.......huhuh....mana x nye..aku sendiri nak dia jadi org petama....aku cakap mcm nie kat dia..

" kalau awak x jadi yang pertama n jadi yang terakhir wish...sy xkan gunakan 7 hari free call tu utk tepon awk...."

Asraf balas
" eh....kalau ad offer, tp xde acceptance.there is no contract..."

aku balas
" aahhhh...xde2..nie sy nye kata..sbb sy yg call.awk just mnrime call"

hahhah.... last2, dia ngalah...thanks sayang...love u so much much much...

Aku x harapkn pape pon dari dia untuk besday ak nie...ye r, kan masing2 tengah sengket kan..normal lah....so, aku x harapkn pape...tp aku still dapat gak adiah...thanks =) so sweet adiah tu...huhuhu =)
happy sangat.....

1 comments:

Apai said...

perghhh suwit gilerr..ekekeke

Wednesday, April 28, 2010

ulang tahun aku 21


Hari nie 28 April 2010, genaplah sudah aku 21 tahun..huhuuh...x sangka kan...umur yang orang nanti2kan...bak kate org, time nie lah kita akan dapat kunci..kunci ape? haaaa....itu yg kt x thu...hiihih.....
11.53 malam tadi, dia iaitu insan yg kini mndapat tempat dihatiku call....huhuuh.....nak jadi  org pertama.......huhuh....mana x nye..aku sendiri nak dia jadi org petama....aku cakap mcm nie kat dia..

" kalau awak x jadi yang pertama n jadi yang terakhir wish...sy xkan gunakan 7 hari free call tu utk tepon awk...."

Asraf balas
" eh....kalau ad offer, tp xde acceptance.there is no contract..."

aku balas
" aahhhh...xde2..nie sy nye kata..sbb sy yg call.awk just mnrime call"

hahhah.... last2, dia ngalah...thanks sayang...love u so much much much...

Aku x harapkn pape pon dari dia untuk besday ak nie...ye r, kan masing2 tengah sengket kan..normal lah....so, aku x harapkn pape...tp aku still dapat gak adiah...thanks =) so sweet adiah tu...huhuhu =)
happy sangat.....

1 comments on "ulang tahun aku 21"

Apai on April 28, 2010 at 8:56 PM said...

perghhh suwit gilerr..ekekeke