Sunday, April 11, 2010

tercapai sudah

Malam 10 April , Kompeni J ada buat SGM...Macam bese, ktorg buat kat bilik tamu teratai 5..start jam 8.15 till 11.30...lame giler kan...hahahah...standard r kan...nama pon SGM...hohoho...
Sesi pembubaran organisasi sesi Dec- Apr 2010 berjalan dengan baik sekali..Jari2 ku bertepuk riang setelah tanggungjawab sbgai bendahari dilepaskan....
Kini...Saat yg dinanti2kan, perlantikan Organisasi baru...
start dengan ketua kompeni la kan.....
Aku cepat2 angkat tgn dan mncalonkan Nordiana Binti Jalil...Kmudian disokong oleh sapa ntah...lupa lak...Pastu, xde calonan lg...Dan Nana plak, mencalonkan Siti Jariah Abd Rahman (aKU)...hUHHH...aku n nan pon keluar....And seperti yg dirancang, nana menang...
Next,.....Timbalan lak....Org calonkan kan aku lagi..dengan izhar hajar...Sekali lagi aku kuar,...aku dh r lapar nie...men kuar2 lak, ngeee....dan aku mncalonkan siti suriyani (intake 44)...Huhuhhuu, mcm yg aku rancangkn, suriyani menang undian....kih3....
Next, setiausaha...Nadhirah (44) ...dna bendahari, jatuh kepadan aqilah...kih3....b4 this qila s/u....Sekang, bendahari...btol2, follow aku...kah3...
Saat mnggetarkan bg aku sudh tibe..perlantikan ccII Kompeni J.....wohoohohoh...
Pencalonan pertama : KRK Izhar Bin Hajar...
Pencalonan kedua : KRK Siti Jariah Bt Abdul Rahman....


teruskan membaca ye


Huhhuhuhu....Aku keluar bilik dengan hati yg tenang plus gusar...kah3...
" masuk!!!!, jerit nana "..Ku masuk...dan ku dengar KM Azura menyebut, CCII Kompani J, ialah KRK Siti Jariah...Huhuhuhuh....Aku...Alhamdulillah,..tanpa rasa malu, aku tepuk tangan dan senyum sipu....hoohho...
Semenjak aku niat nak masuk komander, aku ingt lagi, aku pernah cakap dengan senior ku, yg aku nak gantikan tempat dia 1 hari nanti...Waaaahahahaa...Akhirnya impianku tercapai, mak!!!...Thanks Allah...Love you..Muaahhhhhhxxxx

1 comments:

ziopannala said...

wh2..tahniah2..
u r deserve 4 dat..
congratz2..

Sunday, April 11, 2010

tercapai sudah


Malam 10 April , Kompeni J ada buat SGM...Macam bese, ktorg buat kat bilik tamu teratai 5..start jam 8.15 till 11.30...lame giler kan...hahahah...standard r kan...nama pon SGM...hohoho...
Sesi pembubaran organisasi sesi Dec- Apr 2010 berjalan dengan baik sekali..Jari2 ku bertepuk riang setelah tanggungjawab sbgai bendahari dilepaskan....
Kini...Saat yg dinanti2kan, perlantikan Organisasi baru...
start dengan ketua kompeni la kan.....
Aku cepat2 angkat tgn dan mncalonkan Nordiana Binti Jalil...Kmudian disokong oleh sapa ntah...lupa lak...Pastu, xde calonan lg...Dan Nana plak, mencalonkan Siti Jariah Abd Rahman (aKU)...hUHHH...aku n nan pon keluar....And seperti yg dirancang, nana menang...
Next,.....Timbalan lak....Org calonkan kan aku lagi..dengan izhar hajar...Sekali lagi aku kuar,...aku dh r lapar nie...men kuar2 lak, ngeee....dan aku mncalonkan siti suriyani (intake 44)...Huhuhhuu, mcm yg aku rancangkn, suriyani menang undian....kih3....
Next, setiausaha...Nadhirah (44) ...dna bendahari, jatuh kepadan aqilah...kih3....b4 this qila s/u....Sekang, bendahari...btol2, follow aku...kah3...
Saat mnggetarkan bg aku sudh tibe..perlantikan ccII Kompeni J.....wohoohohoh...
Pencalonan pertama : KRK Izhar Bin Hajar...
Pencalonan kedua : KRK Siti Jariah Bt Abdul Rahman....


teruskan membaca ye


Huhhuhuhu....Aku keluar bilik dengan hati yg tenang plus gusar...kah3...
" masuk!!!!, jerit nana "..Ku masuk...dan ku dengar KM Azura menyebut, CCII Kompani J, ialah KRK Siti Jariah...Huhuhuhuh....Aku...Alhamdulillah,..tanpa rasa malu, aku tepuk tangan dan senyum sipu....hoohho...
Semenjak aku niat nak masuk komander, aku ingt lagi, aku pernah cakap dengan senior ku, yg aku nak gantikan tempat dia 1 hari nanti...Waaaahahahaa...Akhirnya impianku tercapai, mak!!!...Thanks Allah...Love you..Muaahhhhhhxxxx

1 comments on "tercapai sudah"

ziopannala on April 25, 2010 at 7:38 PM said...

wh2..tahniah2..
u r deserve 4 dat..
congratz2..