Wednesday, January 13, 2010

sekian lama, aku diperslhkan lagi

kwn kelas aku mgalami kecederaan yg agk teruk..Aku simpati pdnye dn risau dgn keadaannye..maklum lah, msti sushkn nk bergerak tnpa kaki yg elok...apath lg, dgn kelas yg agk tinggi, sush utk dia berjalan dgn tongkat....One day, aku chat ngn dia kat fb....Ntah mcim ne, aku ckp yg dia xsyg dgn pemberian Allah krana dia xkisah pon ble patah kaki...Aku mrh sbnrnya bila dia ckp mcm tu, ..dn krn itulah aku ckp soal" xsyg tu..".. Tbe2, dia mrh sgt kat aku dn ate jgn gngu n msg dia lg..aku msg pon, dia dh x blas..dn bile coll, pon dia x agkt...Aduh!!!!!!!!!Ape aku dh wat nie...Time tu aku sedih sgt sbb aku dh skitkn ati kwn aku,...Spttnya aku support dia, tp len yg aku wat.....eeeee!!!xsuka r mcm nie....Aku rasa berslh sgt time tu..tp apkn daya..terlajak perahu blh di undur...terlajak kata, badan binasa...aku fikirkn dia dh maafkn aku...tp rupanya tidk...Aku xthu nk wat pe skg...." i am so sorry about that=(

0 comments:

Wednesday, January 13, 2010

sekian lama, aku diperslhkan lagi


kwn kelas aku mgalami kecederaan yg agk teruk..Aku simpati pdnye dn risau dgn keadaannye..maklum lah, msti sushkn nk bergerak tnpa kaki yg elok...apath lg, dgn kelas yg agk tinggi, sush utk dia berjalan dgn tongkat....One day, aku chat ngn dia kat fb....Ntah mcim ne, aku ckp yg dia xsyg dgn pemberian Allah krana dia xkisah pon ble patah kaki...Aku mrh sbnrnya bila dia ckp mcm tu, ..dn krn itulah aku ckp soal" xsyg tu..".. Tbe2, dia mrh sgt kat aku dn ate jgn gngu n msg dia lg..aku msg pon, dia dh x blas..dn bile coll, pon dia x agkt...Aduh!!!!!!!!!Ape aku dh wat nie...Time tu aku sedih sgt sbb aku dh skitkn ati kwn aku,...Spttnya aku support dia, tp len yg aku wat.....eeeee!!!xsuka r mcm nie....Aku rasa berslh sgt time tu..tp apkn daya..terlajak perahu blh di undur...terlajak kata, badan binasa...aku fikirkn dia dh maafkn aku...tp rupanya tidk...Aku xthu nk wat pe skg...." i am so sorry about that=(

0 comments on "sekian lama, aku diperslhkan lagi"